Friday, April 23, 2010

Iklan Pancing Undi PKR di Surat Khabar???Adakah ini Beretika????


Wahai Rakan-rakan pembaca blog saya, hari ini saya ternampak satu iklan yang mengejutkan saya dan saya pun hairan kenapa perkara sedemikian mereka boleh lakukan?

PKR telah memaparkan iklan mereka di salah satu surat khabar Cina khas untuk menyeru pengundi-pengundi Hulu Selangor yang di luar Daerah untuk balik ke kampung mengundi dan turut mengatakan bahawa jangan membiarkan calon yang baik tewas.

Saya ingin menanya pada Rakan PKR sekalian, adakah tindakan memaparkan iklan dalam surat khabar ini beretika? Adakah PKR memainkan peranan ini untuk mendapat undi daripada mereka yang berkerja di luar daerah Hulu Selangor?

PKR selalu mengkritik tindakan Barisan Nasional tetapi mereka sendiri tidak pernah menilai mereka sendiri, sendiri buat salah tidak ketahui.....

1 comment:

MAWAR BERDURI said...

halo?

Dah namapun PKR =Parti kena Reject memang mcm tu SS!

Akhbar ni pon d bayar lah tu...tak patut langsung.