Friday, April 23, 2010

Siapa sepatutnya menang?

24 jam lagi akan menjelang hari mengundi, setiap pengundi di Hulu Selangor sudah pasti kelam kabut, susah untuk membuat keputusan dan tidak tahu siapa yang sepatutnya diundi mahupun pilihan sudah menjadi sikit iaitu dari 4 calon dikurangkan menjadi 2 calon. Ini merupakan satu pilihan yang susah untuk pengundi. Pada pandangan anda, siapakah yang sepatutnya diundi?

Kedua-dua pihak BN dan PKR telah menjemput orang kuat masing-masing untuk menyampaikan ceramah, mendapatkan sokongan pengundi di Hulu Selangor, siapa yang lebih baik? Siapa yang sepatutnya memiliki Parlimen Hulu Selangor?

Pada padangan saya, keputusan untuk undi siapa senang sahaja, kerajaan persekutuan adalah dibawah kerajaan Barisan Nasional, siapa yang boleh membantu rakyat Hulu Selangor selain Barisan Nasional? Siapa yang dapat menyelesaikan masalah Hulu Selangor? Kalau tiada Barisan Nasional di Hulu Selangor, rakyat Hulu Selangor akan terus dibuli oleh Pakatan Haram.

5engan itu, sebelum turun mengundi pada 25 April 2010, fikirla dengan sebaik yang mungkin dan beri sokongan penuh kepada Barisan Nasional

No comments: